Coronavirus Voor uw en onze veiligheid nemen wij verschillende maatregelen rondom onze dienstverlening Meer informatie
 
HomeCorona
 

Corona: welke maatregelen neemt de Louwman Dealer Group

Om verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te voorkomen, volgen we de richtlijnen van het RIVM nauwgezet. Voor uw en onze veiligheid nemen we daartoe de nodige maatregelen. Uiteraard zorgen we binnen ons bedrijf voor een minimaal risico door afstand te houden en de hygiëneregels zorgvuldig na te leven. Daarnaast dragen onze monteurs beschermende kleding en handschoenen, wordt alle apparatuur extra gereinigd en worden beschermende hoezen voor stoelen, versnellingspook en stuur gebruikt.

Op basis van de huidige situatie hebben wij besloten om onze dienstverlening aan te passen om een zo veilig mogelijke omgeving voor zowel u als onze medewerkers te creëren.

Onze showrooms zijn open.
Heeft u interesse in een nieuwe of tweedehands auto? Of staat uw nieuwe auto voor u klaar? Onze showrooms zijn geopend. Wij houden uiteraard de maatregelen van 1,5m afstand. U kunt ook een afspraak aanvragen via het telefoonnummer van de vestiging of via onze klantenservice: 088 - 712 91 00.

Werkplaatsafspraken
Werkplaatsafspraken kunnen gewoon doorgaan, we hebben echter wel een aantal voorzorgsmaatregelen genomen om u en onze medewerkers gezond te houden.

  • Bij voorkeur vragen wij u, de auto bij ons achter te laten en op een later moment weer op te halen.
  • Mocht u een mobiliteitsbehoefte hebben in de tussentijd dat uw auto in onze werkplaats staat, dan verzorgen wij voor u een gratis (elektrische) fiets of voor vervangend vervoer.
  • Wilt u liever niet onze kant opkomen hebben wij gratis een aangepaste haal en brengservice. (wij halen de auto bij u op) .
  • Met hoge uitzondering is het daarnaast mogelijk om te wachten tijdens uw werkplaatsbezoek.  In de werkplaatsplanner kunt u dit plannen bij de werkplaatsen waar dit mogelijk is.
Heeft u al een afspraak gepland staan en voelt dit niet comfortabel voor u? Laat het ons weten, dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Verder gelden de volgende maatregelen:

  • Onze medewerkers nemen bij voorkeur geen plaats naast u in de auto. Indien nodig  vragen wij u om achterin plaats te nemen.
  • Wordt een auto bij u thuis afgeleverd? Dan maken wij gebruik van handschoenen en beschermende hoezen voor stoelen, versnellingspook en stuur. Onze medewerker zal u contactloos begroeten en houdt gepaste afstand. Eventuele uitleg/toelichting over de auto gebeurt naast de auto.
  • Verder hebben wij de schoonmaakfrequentie binnen ons bedrijf verhoogd

Komt u toch liever niet naar ons toe? Dat is geen probleem.

Ook op afstand kunnen we u in veel opzichten van dienst zijn.

  • Uiteraard kunt u online en telefonisch bij ons terecht met al uw vragen over nieuwe auto’s, occasions en onderhoud: online contactformulier.
  • Al onze occasions zijn uitgebreid gefotografeerd. U kunt de kleinste details dus online bekijken, en ook alle voertuiginformatie raadplegen.
  • Heeft u een auto op het oog? Indien gewenst presenteren wij hem u per video. Ook kunnen we, in overleg, de auto naar u toe brengen voor een proefrit.
  • Is het tijd voor onderhoud of reparatie en komt u door de huidige situatie liever niet naar ons toe? Ook dan kan, in overleg, een medewerker van de vestiging uw auto komen ophalen en terugbrengen. Daarbij nemen we steeds de extra hygiënemaatregelen in acht: naar vestigingen overzicht.
Veilig uw auto online bestellen is ook mogelijk

Door de intensieve samenwerking met auto.nl (onderdeel van Louwman Group), kunt u de gewenste auto nu ook geheel online bestellen en thuis laten afleveren. Uiteraard horen hier ook alle zekerheden bij, zoals:

  • Gratis thuisbezorgd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Betalen bij aflevering
  • 1 jaar garantie en 24/7 pechhulp
Bekijk ons actuele aanbod op: louwman.nl/aanbod

We houden de RIVM-richtlijnen scherp in de gaten en handelen er zorgvuldig naar. Bij wijzigingen passen we ons beleid zo nodig direct aan.