Welkom bij LouwmanWelkom bij Louwman
Drie jaar na de overname door Louwman Dealer Group is het tijd voor de volgende stap in de samensmelting van Van Dorst en Louwman. Een naamswijziging.

Van Dorst Automotive gaat verder onder de naam Louwman Dealerbedrijven

  • Vertrouwde kwaliteit & service
  • Bijna 100 jaar ervaring
  • Een nog breder aanbod
  • Meest complete service
  • Service card
Sluit dit bericht
 
 

Suzuki Mobiliteit Service

Autopech? Gratis hulp met de Suzuki Mobiliteit Service

Met de Suzuki Mobiliteit Service staan wij voor u klaar wanneer u onverhoopt te maken krijgt met autopech. Heeft u schade gereden, defecte onderdelen aan uw Suzuki zoals een lekke band, de verkeerde brandstof getankt of uw autosleutel verloren? De Suzuki Mobiliteit Service helpt u te allen tijde weer op weg.

Bij Louwman ontvangt u bij de aanschaf van een nieuwe Suzuki een jaar lang gratis Suzuki pechhulp.* Wanneer u uw Suzuki bij onze vestigingen in Breda, Oosterhout, Purmerend, Ridderkerk, Rotterdam, Rotterdam-Noord, Stadskanaal of Veendam laat onderhouden, blijft u recht hebben op de gratis Suzuki Mobiliteit Service. Zo wordt de Suzuki pechhulp automatisch verlengt met een jaar wanneer u een VOS-onderhoudsbeurt laat uitvoeren bij onze dealers. De Suzuki Mobiliteit Service geeft u recht op pechhulp in heel Nederland en Europa.

Procedure Suzuki pechhulp

Op het moment dat u met pech langs de kant van de weg staat, dient u allereerst contact op te nemen met de Suzuki Mobiliteit Service. Het telefoonnummer voor onze pechdienst vind u op de Suzuki Mobiliteit Card. Deze pas ontvangt u bij de aanschaf van uw nieuwe Suzuki of wanneer uw auto een VOS-onderhoudsbeurt heeft gehad.

Het algemeen nummer voor hulp onderweg in zowel Nederland als Europa: +31 (0)20 - 851 22 72**

Wanneer u onze hulpdienst heeft ingeschakeld wordt uw Suzuki ter plekke gerepareerd. Mocht het probleem op dat moment niet kunnen worden verholpen, dan zal uw Suzuki naar de dichtstbijzijnde officiële Suzuki-dealer of gekwalificeerde garage worden gebracht.

Op het moment dat de reparatie meer tijd in beslag blijkt nemen en het niet mogelijk is om het probleem dezelfde dag nog verholpen te hebben, regelt de Mobiliteit Service een vervangende auto voor u, betalen zij een eventuele hotelovernachting of worden de kosten voor het openbaar vervoer vergoed. Daarnaast neemt de Suzuki Mobiliteit Service, indien noodzakelijk, de kosten voor verzending van nieuwe onderdelen volledig voor zijn rekening.

De voordelen van de Suzuki Mobiliteit Service

Uiteraard hopen wij niet al te veel met u in contact te hoeven komen en zien wij u graag genieten van onvergetelijk rijplezier met uw Suzuki. Om u te voorzien in het jarenlang zorgeloos rijden bieden wij u deze levenslange unieke service maar al te graag aan. Hieronder nog een keer de voordelen van de Suzuki Mobiliteit Service voor u opgesomd.
  • Gratis pechhulp door heel Nederland en Europa
  • Suzuki Mobiliteit Service 24 uur per dag en 7 dagen per week
  • Reparatie door Suzuki gespecialiseerde monteurs
  • Gratis verlening van pechhulp voor een jaar na een VOS-onderhoudsbeurt
  • Andere hulpdiensten overbodig
  • Ook wanneer er iemand anders in uw auto rijdt, wordt hij of zij geholpen. De Suzuki Mobiliteit Service is kenteken gebonden
Suzuki Mobiliteit Service voorwaarden
U vindt de voorwaarden over Suzuki Mobiliteit Service terug in het onderhouds- of het garantieboekje van uw Suzuki. Heeft u deze gegevens niet bij de hand? Kijk dan hier:

- Voorwaarden Suzuki Mobiliteit Service 

* Uitsluitend van toepassing op door B.V. Nimag geïmporteerde automobielen.
** Vanuit alle Europese landen belt u eerst 00, m.u.v. Finland (990).