Op zoek naar een Louwman vestiging?

Kies merk en/of plaatsnaam en wij vinden voor u de meest geschikte vestiging.



Bekijk alle vestigingen op de kaart
 
Kies uw vestiging Zoeken

Medewerker Verkoopadministratie

Louwman Dealer Group is een autodealergroep met op dit moment ruim 70 dealerbedrijven door heel Nederland die de merken Toyota, Lexus, Suzuki, Mercedes Benz, Peugeot, Jeep, Lancia, Alfa Romeo en Abarth vertegenwoordigen. De afdeling Sales Operations is een onderdeel van Louwman Dealer Group en verzorgt vanuit het hoofdkantoor in Den Haag de commerciële ondersteuning voor een groot aantal van haar vestigingen.
 
Als medewerker verkoopadministratie (of verkoopadministrateur) ben je het aanspreekpunt voor de Salesafdelingen van onze vestigingen. Je biedt hen de best mogelijke verkoop binnendienst ondersteuning in de breedste zin van het woord.
 
Functie
Je werkzaamheden houden onder andere in:
  • Verwerken van verkooporders van nieuwe en gebruikte auto’s
  • Bestellen auto’s van diverse merken
  • Zorgen dat auto’s op tijd aan onze klanten worden afgeleverd
  • Facturatie van verkochte auto’s
  • Adviseren van vestigingen bij bepalen showroom assortiment
  • Adviseren over en beheren van het demonstratie- en huurwagenpark
  • Beantwoorden van alle mogelijke vragen vanuit onze vestigingen op sales gebied
  • Meehelpen aan het ontwikkelen van efficiënte werkwijzen en verbeteren van bestaande bedrijfsprocessen 
 
Werken bij Sales Operations is
  • Samenwerken in teamverband (zo’n 10 directe collega’s)
  • Samenwerken met veel collega’s binnen Louwman Dealer Group
  • Werken op een afdeling die invloed heeft op het succes van al onze merken, vestigingen en afdelingen
  • Grote variatie in werkzaamheden, systemen en contacten
  • Een geweldige leerschool en basis voor een succesvolle carrière binnen Louwman Dealer Group
  • Werken met continue veranderingen en dynamiek zoals wetgeving, merkenstrategieën, veranderende markten
  • Een uitdaging om jezelf te ontwikkelen op veel verschillende gebieden (commercieel, ict, administratief, sales, after-sales, verandermanagement, communicatie)
 
Wie zoeken wij:
Voor Sales Operations zoeken wij enthousiaste, ambitieuze nieuwe collega’s die interesse hebben in een uitdagende baan bij een mooi bedrijf met een goed toekomstperspectief en uitstekende carrièremogelijkheden.
 
Wij denken aan toekomstige collega’s die:
  • Een commercieel MBO/HBO opleidings- of denkniveau hebben,
  • Ervaring in een functie als verkoopadministrateur is een pré
  • Commercieel zijn, secuur en volgens procedures willen/kunnen werken
  • Een open-mind hebben en ambitieus zijn
  • Een stabiele persoonlijkheid
  • Gewend zijn aan de digitale wereld
  • Goed met veranderingen om kunnen gaan
 
Wat bieden wij?
  • Werken in een gedreven team
  • Werken in een groeiend bedrijf met mogelijkheden om professioneel mee te groeien
  • Betrokkenheid bij belangrijke besluiten voor het verbeteren van onze service
  • Flexibiliteit ten aanzien van werktijden, fulltime, parttime, werktijden aangepast aan schooltijden
 
Bovendien bieden wij vaste medewerkers uitgebreide arbeidsvoorwaarden:
  • Aankoopregeling met korting en gunstige financiering
  • Studiekostenregeling
  • Autoverzekering
  • Koop/verkoop verlofdagen
  • Pensioenregeling.
Geïnteresseerd?
Voldoe jij aan dit profiel, ben je gemotiveerd, flexibel en op zoek naar een uitdagende baan in een professionele, grote en ambitieuze organisatie? Solliciteer dan direct middels de button hieronder. Voor meer informatie kun je bellen met de afdeling Human Resources: telefoon +31 (0)70 304 73 08. 

#verkoopadministratie#verkoop binnendienst#sales support#sales operations#Den Haag#Zuid Holland#Louwman#Toyota#Suzuki#Lexus#Jeep#Alfa Romeo#Abarth#Mercedes Benz#Peugeot#parttime#fulltime#flexibel#administratief#commercieel#automotive#auto's#flexibel rooster#school#carrière#doorgroei#

Meer informatie Sollicteren Terug naar vacatureoverzicht

Terug naar boven